brottning

kom hem från brottningen nu.
fyyy satan vad det tog emot att ens ta mej dit. men jag trampade iväg på cykeln och taggade tillslut till.
som vanligt började vi med fotboll, usch och fyyy !
men som jag brukar tänka när vi kör brottarfotboll : DÖDA!! .. nu vann ju inte mitt lag. det brukar inte hända eftersom jag alltid drar ner laget i skiten.
sen körde vi lite annan boll uppvärmning..
och lite annan bolluppvärmning.... ja det är brottning det
sen uppvärmning.
sen började lite kast slagning nack och mara, men då fick jag lite specialträning på höften. jäkla cphöft !
efter det blev det krysskast, det var jag med på.
sen en boll avslutning.
inte en enda minut brottning alltså ;P
aja får väll tänka på kryssen. och jag svettades iaf rejält jäkla vidrigt mycket :)
såhär jäkla stilig kan man ju cykla hem.. inte konstigt att folk stirrade på mej som om jag vore värsta luffaren när jag trampade från träningen. Jäkla fluff på huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0