Bara för att fördriva lite tid

Vilken färg har dina skor? - Oj! blå, beige, svart, leopardmönstarde, blommiga,röda,rosa.. osv.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Många
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Anita
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - syster emma, sportbar i linköping, madde, jennie,mamma, hotell princess, syster palle, sara, lisbeth, någon jag inte vet, ana, någon jag inte vet, pappa, någon jag inte vet, mamma och privat nr
Vilka namn finns i din smsinkorg? - väldigt många
Vem kysste du senast? - måste man säga det? 
Vem kramade du senast? - Sara
När såg du din bästavän senast? - En utav dom? Igår
Din favoritfilm? - allt med jake, never back down, felon, step up filmerna, remember me, disney klassikerna
Din favoritlåt? - har många, men en av dom är outlandich med allways remember
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Nej, jag bär många hemligheter.. men alltid någon eller några som vet dom
När vaknade du imorse? - före sju någon gång
Gillar du hästar? - jag är rädd för hästar, men dom är fina.. fast stora.. och det är roligt att rida

Har du ett turnummer? Vilket? - Jarå! 11 och 21, inte för att jag tror att det någonsin gett mig tur
Vem hade du velat träffa just nu? - Nån som vill följa med ut och springa
Vilket är det bästa året hittils? - Detta året är bäst hittils!
Är du kär? - kär vill jag inte påstå, men kanske tycker om någon mer än va djag vill erkänna.. speciellt för mig själv
Föredrar du snus eller rökning? - ÅHH va gott med snus ! men nu har jag vart snusfri sen nyår 09/10
Vad heter du i mellannamn? - Margareta, maggan you know
Har du en blogg? - Haha ja de borde ni veta vid det här laget.
Vilken klass går du i? - Har tagit studenten
Ditt favoritband? - ;) the rasmus
Din favoritartist? - Ojojoj! Mååånga.
Thåström eller Håkan Hellström? - vilka alt. haha
Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
Vars bor du? - sandviken
Vars vill du bo? - Linköping
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - rihanna - te amo
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - sunrice avenue - somebody help me
Vem skrev åt dig på msn senast? - brottarbrud
Vem skrev du senast sms till? - en riktig snygging 
Vem ringde du senast? - Min syster emma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på Ana
Blind eller döv? - döv !
Har du MVG i något? Isåfall vad? - i skolan hade jag det.. i teaterämnerna, projektarbetet, mitt konst arbete..
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 37
Vad vill du jobba/jobbar som? - Jag vill jobba med ungdommar som hamnat snett, eller alkolister, eller vara väktare, eller öppna min egna trämningshåla eller jag vet inte, vill mycket, vill jobba på båt... just nu jobbar jag med hotellfrukost. det är gott
Var är dina syskon just nu? - Hallstahammar och linköping ?
Senaste kändisen du såg? - ehm, ja vet inte
Favoritkändis? - Jake gyllenhaal ! haha ;D 
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Igår när jag och madde letade oss fram till skroten
Har du piercingar? Isåfall, vars? - nee... eller. jag har hål i öronen, mitt hål i naveln är fortfarande kvar men har ingen stav i. saknar mina piercingar jag hade mellan tummarna och pekfingrarna..
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - WMCA
När grät du senast? - Ett tag sen
Är du vig? - Nej, eller ibland kan jag vara det men.. ja vet inte 
Använder du hårspray? - sällan, kanske borde :P
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vet inte. Så länge jag får vara jag så spelar inte det någon roll. sen är det väll klart att det är mysigare att vara två
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - NEJ!
Uppsatt hår eller hängande? - Jag skulle vilja ha hängande, men mitt är så platt & tråkigt hängande, så brukar oftast ha uppsatt. 
Vill du gifta dig i framtiden? - ja
Vilken vän vet mest om dig? - Ana, annelie, sara och cissi
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Syster palle
Vad stod det i din senaste händelse? - Åsa Håkansson gillar din status
Vill du bli modell? - nee.
Din bästa tjejkompis? - Har flera
Vad var det senaste du installerade på din dator? -sånt håller inte jag riktigt koll på

Vem är den perversaste person du känner? - sandra
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - munnen, öronen/ ögonen, låren
Favoritdryck? - vatten och kaffe
Favoritdryck innehållandes alkohol? - rosapantern toppad med massor av grädde
Senaste CD-skivan du köpte? - lauris 
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - nej
Vad ska du göra i sommar? - Sola, bada, jobba
Har du rökt på/knarkat? - NEJ!!
Hur ofta festar du? - jäkligt sällan
Favoritskådespelare? - jake gyllenhaal som om jag ens behövde skriva det
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - ja.. 
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - ingenting, film ?
Snyggaste kändisen? - men hur många gånger ska jake gyllenhaal behöva nämnas i ettg och samma inlägg? så jag säger... ehm cameron diaz bara för att hon är sjukt snygg.. även fast vi vet att jake är snyggast
Vart vill du resa innan du dör? - Många ställen, jag planerar inte attg dö imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0