what hurts the most

Jag hatar folk som gör fittiga grejer mot en.. hur små grejerna än är.. och inte ber om ursäkt för det ens.
I mina öghon kan små grejer växa och bli stora med tiden då. Och det är ju trökigt. Men jag vill inte vara bland folk som prioriterar mig mindre än en ursäkt. Och verkligen inte om jag trott mig vara riktigt nära.
Men man märker ju hur folk förändras i sällskap av andra. Och när man gör det så får man vara beredd på bakslaget med.


Idag ska jag iaf iväg och rösta. Tänkte bara låta älsklingen vakna först. sen blir det iväg en sväng.
Lite tråkig helg det här. Känner mig så OFF. Tål inte folk som inte kan vara rak mot mig, ursäkter och lögner.
Men jag hade superkul när jag och madde gick ut med älsklingen och hans kompis i fredags.
Bästa utgången på länge !
Och jag har haft det supermysigt med Charlotte tiden jag har varit med henne med :)


charlotte och jag (maj 2010)



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack för att du följde med mig och röstade :)

Hade trevlig med dig med i helgen :)

Vi äger på Singstar!

2010-09-19 @ 12:39:33
Postat av: Annelie

Jag har fika kvar, så skynda dig hit så ska du få lite :D

2010-09-19 @ 19:45:04
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0