club can´t handle me right now

Kvällen skulle bli en kväll då vi trodde att vi skulle sitta och dricka lite lungt med Några vänner.
men dom hörde inte ens av sig och sa att det inte blev nå.
vi som var tvungen att göra det eftersom det tog sådan sjukt lång tid och vi visste inte när dom tänkt att vi skulle börja dricka..

Men Madde kom över när hon slutade. Hon hade ingen aning om att hon skulle börja dricka hemma hos mig, inte jag heller. men ca 20 min efter att hon satt sin fot i lägenheten stid taxin och väntade på oss.
Vi åkte in till Heartbreak i gävle. och resten kan ju bilderna tala om. men jag hade en superkul kväll med en superkul tjej. + älsklingen och tommie med :)


15 min innan taxin ? Fortfarande helt oförberedda..


obligatoriska toa bilder del 1


träffade värsta PIMPEN, jag fick låna hans käpp


lite random bilder


kvällens sexigaste


kvällens väskbärare


bråk?

nej dans !


obligatoriska toabilder del 2


daniels rumpa

min rumpa


maddes rumpa


tommis rumpa


baren där dom snygga grabbarna jobbar


kvällens kärlekspar?


vem FAN???????


Min afrikanska broder




en lycklig vakt


madde och jag fick rida poppohäst


sen blev det korvmojen. min korv var lätt godast ! gurkmajonäs och grejer

maddes var också fin, åt lite av den med


sen cyklade jag och madde iväg


det blev flum när vi kom hem


det blev påfyllning till daniel

och sen så kom stefan.

när klockan närmade sig var över 6 blrv det kväller för oss så idag är jag trött :)

Kommentarer
Postat av: mamboosa

haha det såg ut att vara en rolig kväll :) hör av mig när jag blivit frisk! puss

2010-09-19 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0