träning 1 + 2

Började min träningsdag med Jennie. Jag kan ju inte direkt säga att vi tränade heller. Vart lite skojjigt, lite svettigt. Och vi filmade det mesta. så vi får väll se om jag lägger ut det på bloggen.
men man skulle väll kunna säga att jag och Jennie har ett antal skruvar lösa när vi umgås med varandra :)




och träning två.. jag fick med mig daniel, eftersom vi tänkte att Dalar (den nya killen) skulle vara där. men det var han inte, inte idag.
Körde lite med isak (en liten liten grabb) han fick slå en massa på mig. Körde lite med Anders, vi maskade :D, lite mot daniel, vilket jag hatar för jag blir så arg så fort han försöker göra något.. not good.
Ocj självklart så körde jag lite mot togga med, det gick bra. fick kämpa som fan :)

nu är det ju idol som gäller på tv:n ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0