Shopping

paket som jag hämtade i onsdags innehöll detta:


tröja till älsklingen 149:-

tröja till älsklingen 299:- (den ska vi skicka tillbaka, satt inge bra, men texten är riktigt kul tcker jag)

en tröja till älsklingen 349:-

en tröja till mig 159:-

snygga skor till mig 299:-

en jeanstunika till mig 299:- (inte riktigt bestämt mig om jag ska ha kvar eller skicka tillbaka)

Klänning/tunika 399:-, lite väl kort kanske? har inte bestämt om jag ska ha kvar eller skicka tillbaka

snygga klänningar 449:- bägga är riktigt snygga, vet inte om jag ska behålla bägge eller bara en :)

snygg under ;) 218:-, riktigt billigt för både trosa och bh :)


Och det viktigaste var ju att jag fick skämma bort min älskling lite, okej jag skämde bort mig själv lite mer.. men det kan ju vara för att jag hittade mer än han gjorde haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0