morgonpromenad

tog mig en morgonpromenad idag, kvart över fem. samma tid som älsklingen åkte till jobbet.
lyssnade på älsklingens mp3 undertiden, måste verkligen ladda min. han är fylld med musik som mina öron inte gillar.
var ute och gick en timme, tänkte att det var lagomt :)


Hade på mig mina nya träningskläder från adidas. supersköna kläder var det.
Och har saknat att gå omkring i mina Reebok easytone. superbra skor som tränar vader,lår och rumpa mer än om man går i vanliga skor. och jag lovar, det känns verkligen att man tränar mer :)


När jag kom hem åt jag frukost: havregrynsgröt. Måste komma igång med min havregrynsfrukost. Hade ju en sån bra period förut. då kan jag igen

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, jag läste du tyckte dom var bra, ska nog köpa ett par :)

Använder du din andra blogg? Såg det var lösenordsskyddat :(

2010-09-06 @ 20:08:28
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0