Min tisdag


Jag och Charlotte gick ner på stan, och på vägen ner så såg vi att lycktstolparna har fina "halsdukar" på sig. vi gick länge och grubblade på om Zlatan också har en sådan halsduk till sin näsa på vintern ???


Blev sallad på viking för oss. Deras sallader är mums mums för magen :)
och på vägen hem så hittade vi Lars (en gammal personal på ett boende som jag och charlotte bodde på) i vänsterpartiets lilla tillhåll på stan, han bjöd oss på kaffe och vi hade en trevlig pratstund.

När jag kom hem så kom kajsa med sin fina flicka Alma, så det blev lite te. Sen kom även malin och vi satt och pratade en massa.

efter det så bar det av till träning. jag var inte med eftersom jag inte kan vara med just nu :( jag var verkligen jättesugen att köra på lite.
men jag körde slut på dem iaf. det var ingen som klev av mattan och med ork i kroppen haha :D men det är så jag känner att jag måste göra eftersom jag inte känner mig bekväm i rollen som tränare än, mestadels eftersom jag är så ung. då måste man köra skiten ur dom för att dom ska tycka att man gör ett bra jobb.

efter träningen så lagade jag mat.
och träffade madde en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0