goo morgon

Nu så ska jag snart iväg till ÖB och inventera. det är sista inventeringen. iaf för den här gången.
Så otroligt skönt när det ramlar in någon dag med lite jobb, speciellt eftersom det är så sällan.

imorgon ska jag skänka mycket tid till att leta efter jobb. Vill inte sitta hemma om dagarna.

*Efter jobbet så är det tänkt att jag ska köra ett träningspass med charlotte. Med fokus på rumpa och mage. Men jag tänkte att det även ska bli lår,rygg för balansen och lite armar.

* Sen ska jag försöka hinna en sväng förbi mamma

* ta en fika med madde

* Handla lite till kvällen ex. våtservetter och ev. vin

* Träna lekgruppen och nybörjargruppen med Anders

*.... och till sist, ha sexparty (det vill säga.. en försäljare kommer hem till mig med skämtartiklar, massageoljor och leksaker)

 

Så det här med tiden räcker kanske inte riktigt till idag. men det löser sig nog på nå vis


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ville bara önska dig en trevlig onsdag! =)

2010-09-15 @ 05:50:54
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0