dålig uppdatering igår - men det blev en träning

Igår så tränade jag och Charlotte uppe i brottarlokalen.

Passet:

* Bolluppvärmning
* 70 situps
* 70 rygglyft
* Springande uppvärmning
* stillastående uppvärmning

sen körde vi stationsövningar 1 min vid varje:
* situps med 5 kgs vikt
* rygglyft
* tåhävningar
* Höga knän
* plankan
* 90 grader mot väggen
* dips
* rumphävningar
* hopprep
* knäböj med vikt (15-20 kg)
* hantlar 5kg, biceps
* hantlar 5kg, triceps

Sen så körde jag även:
* 15 min hantlar (5 kg), biceps, triceps, "vingarna"
* 3min rumphävningar
* 3 x 15 knäböj med vikt
* 50 situps med raka ben
* 5 sidositups med raka ben (25/ben)


lite protein direkt efter satt fint


charlotte föredrar sitt vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0