Måndag


(Charlottes söta små bebisar, eddie, musse JR och älskade Katten)

Då var det måndag igen då.
Har tagit det lungt hela morgonen, tittat på tv och bara slappat.
Men nu kanske det är dags att börja göra någonting ?

Funderar på om jag ska ta mej en promenad till solariet på stan och sola en liten sväng. Va längesen nu så jag vågar nog inte sola så länge. Tänkte höra om Alexandra ska med, men hon svarar inte i telefonen. provar ringa igen när jag gjort mig klar.

Om några timmar så ska jag träna Charlotte lite, men det blir nog ganska så lungt idag för våran del.

och efter det så ska jag hem och duscha, städa och plocka lite. Göra lite hemma mys innan jag ska iväg till nybörjarträningen och träna brottarna.

Och ikväll så ska jag väll ställa mig vid spisen och laga lite mat så att jag och älsklingen får något i magen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sov som en stock när du ringde :P

2010-10-04 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0