kul vikt jag kommer gå i

hade jag kunnat så hade jag gått ner en viktklass.....
men det klarar jag ALDRIG ! räcker med att jag måste fokusera på vikten jag ska gå i. jävla gotta helger, jag förbannar er såhär efteråt !

Snokade runt på dom anmälda i vikten. Hitills är det tre stycken.

1. Ingrid, en jättestark tjej. Har mött henne en två gånger (samma dag) vann bägge gångerna. men har stor respekt för henne-

2. Sandra, tydligen en sjukt bra tjej. fina meriter (tänker sm, norden, europa)

3. Jonna, En fucking jävla bodybuilder ???? samt ju-jutsu och mma brud. No fucking SHIT!!

åhhh nej ! jag kliver inte upp på den där jävla mattan !

sen vet jag ett X antal till som kommer hamna i min viktklass.
och dom jag vet har inga dåliga meriter, EM, VM, OS ja... blir en kul helg det där...

Bryr mig som sagt inte om förluster, men.. ett stort MEN.. Jag vill ju brottas iaf. inte gå ett par matcher och bara flyga. jag vill få känna på mattan och får jag känna på mattan så spelar vinst eller förlust ingen roll. det ska ju vara kul. men hur kommer det här bli kul ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0