en förmiddag med mamma



Har precis kommit hem från stan. Det blev em liten runda där. men jag började med att bjuda mamma på frukost på aldos. Inte direkt världens bästa service ;) men det funka.

Köpte lite till mig själv och ett par presenter. Presenter till mammas make och en present till en av mina vänner som om inte allt för länge fyller år.
Det jag köpte till mig själv ? Ett pannband (Lägger upp i bloggen senare), en ring med en dödskalle och en glögg till mig och älsklingen. Årets glöggsmak ; Saffran



Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för en trevlig förmiddag, som alltid så är det trevligt och avkopplande att fika med dig. vi ses imorgon, sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå:)

2010-10-06 @ 12:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0