Linköping

Har varit i Linköping och träffat min underbara systeryster emma och hennes pojkvän johan.
jag åkte ner tillsammans med Lisbeth och rebecka, för att fira rebecka och emma !

Vi åkte ner på morgonen på onsdag och hem torsdag.

Har haft det superkul där nere med lite shopping (mycket godis shopping, hur kan man låta bli när cloetta fabriken ligger där?)
det får ni se sen.


emma och lisbeth


emmas ödla pelle


födelsedagstårtan, som tydligen var jättegod.. jag smakade aldrig. fick med mig en bit till efter invägningen imorgonkväll


lillasyster rebecka öppnar paket


pelle gillar banan


sen spelade vi wii


ingen var speciellt bra


min fina syster emma


jag provade på livet som svarthårig med lugg


myshög


fråga mej inte ens vad som sker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0