ledig från praktiken

Är ledig från praktiken idag.

Såhär ligger det till, är det under 50 frukostgäster så måste bara en "riktig" personal jobba, dom dagarna har jag praktik.
Är dom över 50 gäster så får jag jobba för då måste det vara 2 "riktiga". så istället frö att det ska vara 2 persdonal + jag som praktikant så får jag hoppa in med lön dom dagar det är 5+, vilket brukar vara omkring 4 dagar i veckan.

och idag har jag fått ledigt av den anledning att jag "bara" skulle haft praktik idag. vilket chefen tyckte var onödigt :) så istället ska jag vila idag och jobba tisdag till fredag :)

felet är ju bara att jag inte riktigt lyckas njuta av min ledighet eftersom jag har blivit sjuk, rejält sjuk. och är i stort behov av host medicin. får väll se hur jag mår imorgon när jag pulsar iväg igenom snön.

Kommentarer
Postat av: Venomous

Din header är tung bruden! Älskart!

2010-11-29 @ 11:26:46
URL: http://marvellousfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0