katten




vart så orolig för katten igår.
han fnös ut blod ur näsan.
han hade slagit i huvudet en stund före, så vart jätteorolig men märkte snabbt att det inte var någon fara för hans andning vilket lugnade mej lite.

tvättade näsan med vatten och torkade. det var riktigt mycket blod. och hela tiden gick han runt och "nös" ut blodet.
han fick sova med mig och daniel eftersom vi vela vara säkra på att han inte skulle bli sämre.

kanske inte var jättebra att han fick sova med oss eftersom jag vaknade och knappt kuned andas. yes yes. jag kände av lilla katten inatt. men det funkar så bra nu så. men en liten notis till mig själv, sov inte med katten igen.

han nös och blödde fortfarande på morgonen när jag och älsklingen gick upp. så jag gick och tänkte på honom en hel del när jag jobbade.
men som tur var när jag kom hem så har han varit helt bra ! :)
och man kan tillochmed se såret inte allt för långt in i näsan nu, känns bra att det inte var ännu längre in än vad det va.
och nu är allt bra med lilla katten :)

Kommentarer
Postat av: mamboosa

stackars plutt! skönt att han blev bra!

2010-11-17 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0