en liten lista

3 saker som skrämmer mig: spindlar, det övernaturliga och ensamhet
3 saker jag har på mig: blöta strumpor, mjukisbyxor och en blå tröja
3 sanningar: jag lider av fruktansvärda panikattacker, jag tvivlar nå enormt på mig själv även fast jag vet att jag kan, jag får massage varje kväll innan jag somnar av älsklingen
3 saker jag verkligen vill ha: Bra hälsa hela livet, ett lyckligt liv och ekonomiskt oberoende
3 saker jag inte vill att folk ska veta: ibland så petar jag näsan, vad jag väger (vilket är omöjligt att hålla hemligt eftersom jag håller på med en sport som är indelad i viktklasser) och att jag älskar att knäppa "ego" bilder hur än resultatet blir
3 saker jag äter när jag är ledsen: kexchoklad, pucko (dricker) och filmjölk
3 saker jag äter när jag är glad: pasta, kyckling och keso
3 saker som jag upplever hälsosamt med mitt liv: jag tränar mycket, tar kosttillskott och har percis fått börja jobba lite
3 saker som jag upplever ohälsosamt med mitt liv: jag lyssnar inte när min kropp säger ifrån, ibland hamnar jag i en liten frossa och mina skor är inte gjorda för mänskliga fötter som vill vara friska


det var en liten lista det.
Och nu utmanar jag dej annelie att svara på detta :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0