When I get sad, I stop being sad and be awesome instead


Var med Charlotte en stund igår. hon fick mej att släppa massa negativa tankar som jag har.


vi var till valbo med, hjärtat körde in oss. jag blev totalkär i den här klänningen.. men den var lite för dyr för min plånbok.

charlotte och sina stora tuttar = får inte plats i klänningar med små tuttar

vart helt kär i dom hära !

en till klänning jag vart kär i, men köpte inte heller

ett linne jag blev kär i men inte heller köpte..



vi blev trötta och köpte glass

senare när vi kom hem så körde vi lite singstar


sen avslutades kvällen med att jag och hjärtat tittade på film.
vi tittade på push
SKITBRA!!
5 pussar av 5 möjliga !!!





Lägger upp min lilla shopping snart.

Kommentarer
Postat av: sara

gud va fin den svarta och beigea klänningen var! tummen upp! du passade super bra i den! vi måste ses snart babe!

2010-05-04 @ 15:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0