Spåkulan säger: Ditt sovrum verkar ha blivit en förvaringsplats och alla dessa prylar stör din sömn. Röj!

God morgon.
sitter här och tittar på vakna med the voice. ska snart göra i ordning morgongröten och kanske lite te. var så länge sedan som jag sörplade det.
igår kväll så tittade jag och madde på film. hon gick hem vid 00.00... lite sent vart det. men det är ju helt klart värt det ibland.


Nu ska jag betygsätta marabous nya smaker.. för nu har jag smakat allihopa.

1-2 rutor funkar.. men sen så blir den bara söt sliskig och vidrig... 1/5



kokos -  den smakade skit första biten.. nu är den helt ok.. ganska goo. 3/5

Polka !! mmmmm !! 5/5. den är som daim och digestive. underbara !


Kommentarer
Postat av: sara

har bara smakat polka och kokos men i loved them! BÅDA! älska älska älska! fast polka slår mycke med hästländer! me like! <3

2010-05-04 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0