när tankeb är god men bara blir några ord

Har längtat hela veckan.
Hela dagen idag har jag tänkt på att han äntligen kommer hem. som jag alltid på torsdagarna.
Jag har städat hela dagen (förutom när jag tittade på film med madde och gick till affären med Charlotte) för att göra fint för mitt hjärta, tills han kom hem från jobbet.
förberett en rabarberpaj så att vi skulle kunna ha det mysigt.

men han kommer inte hem ikväll. och jag vet att det är barsligt av mig. men jag kan inte sluta gråta. Jag behöver honom hemma. jag vill bara att han ska hålla om mig. pussa på mig.
men det får vänta. ikväll blir jag ensam igen...

Jag älskar dej hjärtat !

Kommentarer
Postat av: Annelie

Varför kom han inte hem? :O Stackars dig. Har han kommit hem nu?

2010-05-29 @ 19:52:43
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0