mina betyg på kinder chokald


det hedeliga kinderägget får 3/5..
det är ju trots allt fortfarande roligt att få överaskningen. chokladen ?? nja inte så goo som man tyckte när man var mindre.


Kinder Maxi får 2/5
förr hade jag lätt tagit högsta betyg på denna.. men för ett antal år sedan så åt jag och en kompis sönder oss på just denna.. men den funkar.



Kinder Bueno får 2/5
Jag tycker helt enkelt inte om den.. men den går att äta det gör den men den är inte speciellt god.


Kinder milk-slice -/5
den är så vidrig, så hemsk ! kommer aldrig smaka på den igen. uscha vad hemsk smakupplevelsen var. Äter hellre koskit än denna dynga.


Kinder pingui chocolate 0/5
samma sak gäller den här. riktigt äcklig. men inte lika äcklig.. men fortfarande inget jag skulle smaka igen.



Och min vinnare är... Bam bam bam bam


Kinder country som får 5/5
Den här är god ! har tyvärr inte sett den här hemma i Sverige något.. men den kanske finns även här?
det är supergod!









Kommentarer
Postat av: M I M I

den sista vill jag smaka :O

kinderägg är ju skitgotttt:D

2010-05-23 @ 12:53:26
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Jaaaaaa exakt, var finns den!? :(

Country asså.... åt precis upp min sista x(



2011-07-04 @ 01:36:37
URL: http://karach.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0