matkoll för måndag den 24 maj


frukosten blev som vanligt havregrynsgröt och lingonsylt. men idag var jag så duktig att jag hade havremjölk till istället för vanlig mjölk. gick ju helt ok bra.

Lunchen åt jag ute med Madde, vi tog en sallad på viking. min sallad innehöll. aa sallad, gurka, tomat, majs tonfisk, rödlök, sparris och champinhjoner. Hade tsatziki dressing och vitlöksbröd till. det var mums mums. I LOVE VIKINGS SALLAD!

Som mellanmål åt jag lite majs

senare på dagen/mot kvällen så åt jag makaroner och kethup.. ja det låter ju vettigt.. men jag var helt energilös. enklaste och dummaste knepet för att vakna till kanske ? men pasta är gott

frossade även i mig en hel del skorpor. mmm skorpor...

... skärpning nu Fia !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0