If you want the rainbow, you must to put up with the rain

Vet inte hur jag ska göra med dagen.
Jag mår inte speciellt bra. samtidigt som jag inte är tillräckligt sjuk för att krypa ner i sängen och bara försvinna.
praktiksöket för mig går inte så jättebra.
har inte kommit igång riktigt.
har lite olika ställen som skulle vara bra om jag kollde med.
funderar på att ta dagen och göra det. har helt enkelt inte tillräckligt med energi för att vara på utbildningen idag. får ringa runt och höra mig för om praktik..
men det är ju så dåligt med hotell häromkring. tråkigt !

men oftast så går det ju kanske att lösa ändå.


Nu snart så ska jag iväg med madde på promenad. är det tänkt. bara hon vaknar haha.
sen hem och duscha och planera min dag : praktiksök


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad skönt att han kom hem dagen efter. :)

Ja, det är skitdrygt, och inte har jag vilat i helgen heller, så har fortfarande lika ont. Blir bara promenadträning för mig i veckan.

2010-05-31 @ 11:59:34
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0