Everything will now come your way

just nu håller jag på att tvätta, inte det roligaste men det måste ju också göra. det är ett helt jävla berg som ska i dom där jävla maskinerna :)
efter det så tänkte jag börja städa lite hemma. rensa i röran ? det behövs verkligen.

Igår så var jag och hjärtat i valbo. vi kom inte därifrån tomhänta. visar det senare.


hade även en date igår men min kära vän Kajsa. Vi var på teater. Det var musikaltreornas slutproduction. Dracula. Dom var verkligen superduktiga !!! helt otroligt bra var dom.
Linnea (spelade slisk Italiano) ägde verkligen hela föreställningen. utan henne hade det blivit ganska platt.. men alla gjorde en bra insatts.

Kommer ihåg förra året hnär jag stod på scenen. när min klass hade slutproduction. verkligen den jobbigaste veckan under hela skoltiden. allt hände ! man jobbade hela tiden. man hann knappt äta. man fick knappt sova. alla var förkylda och stod i kö för att dricka kokulana (hostmedicin) innan vi skulle upp på scenen. folk gjorde illa sig. uscha ! vilken jobbig men underbar vecka det var !

Bilden har jag snott från Erica Jansson, till höger ser vi Linneas roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0