Every day is a new beginning


gick upp redan strax efter fem idag.
Känns konstigt att vakna helt naturligt klockan 5.. speciellt när jag la mig vid tolv igår.

Under den stunden som jag har varit vaken har jag listat upp 15 företag som jag vill ha praktik hos. Känns bra att ha det klart nu.. nu är det bara att ta kontakt som gäller. uscha. måste verkligen bygga upp en samtalsmall för det här.

börjar klockan 13 idag så jag tror att jag ska cykla ner till badhuset och simma lite. sen kanske svänga förbi Alexandra en stund.

Justja. jag tänkte börja med matdagbok i bloggen så att jag lättare kan hålla koll på vad jag äter och hur jag tränar..

Idag känner jag att det kommer bli en bra dag. Hoppas solen kommer fram så att den kan bli bättre än bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0