en rolig träning som en slags nystart

Lurade som sagt Alex lite idag.. blev ju inge sprina i spåret som hon trodde.
men hon gick med på att snöra på sig mina gamla brottarskor. vi körde dock ingen brottning utan det blev fys. vi var ändå bara ynka tre stycken på träningen så vi gjorde det bästa av det.


alex, något lost på mattan


lång kullebytta

negerdockan åkte fram innan träningen

alex blev något intim

jag övar bryggan

ready for fight

jag bildade familj

träningen är i gång

jag och lucas "luft dansade" i väntan på att Alex skulle bli klar

situps

rygglyft

Alex tog i så att det knakade, bra jobbat babe !

mera mage

nästa gång så klarar du det alex ! !

lite lår

jogga ner

streching

strech

strech

Jag, Alex och lucas

Jag, Alex och Kent (fotografen)

Nu är jag taggad på träning imorgon. så skönt att ringormen är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0