Don't let your limitations overshadow your talents.

Blev inte mycket till blogga igår.men hur som helst utbildningen gick bra. vi solade hela dagen.
och innan den så var jag iväg och simmade i 30 minuter på badhuset.
vilket gick superbra.
så glad att jag har skaffat kort igen ! ska förslka peta in någon simmning i mitt livs schema haha.

sen var det dags för träning. två tjejer kom en av dom var 16 och den andra 18. bägge hade hållt på med brottning förr. fast då i andra klubbar. jag var super nervös för hur det skulle gå att träna dom innan. men det gick skitbra ! jag körde skiten ur som ;) dom vart riktigt trötta det blev dom. men dom var jätteduktiga.
jag kunde ju inte ha någon mesträning  med dom... för dom spelar faktist med damerna i saik.. och då är man väll riktigt tränad?


när jag kom hem så kom charlotte över en sväng. finare vän än henne är svårt att hitta. hon är en underbart fin människa som jag önskar så mycket lycka.

sen kom madde och vi tittade på tv som varje tisdag. viktigt det där. man kan ju inte missa en massa det går inte för sig. jag gillar maddes och mina tisdagskvällar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0