Spåkulan säger: Din energi har återvänt och du har möjlighet att göra en lönsam affär.

Ja då har man klivit upp och vaknat då.
Nu ska jag klä på mig och plocka undan massa grejer..

idag så ska jag ner på stan och skriva samt skriva ut lite grejer på bibloteket. Sen vidare till arbetsförmedlingen, wiihoo....
kanske ska träna på dagen med madde med
och lite senare kanske jag får besök av min kusin jag inte träffat på evigheter.

ikväll blir det träning och efter det så är det tv-kväll med madde. Allt bra går ju på tisdagar på femman, med start kl 20.00 och några timmar frammåt.

en annan sak jag har börjat tänkt på mycket nu är att jag faktist måste skaffa en bloggdesign och en header.. men jag är ju så dålig på det.


Lite små grejer som jag och daniel köpte i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0