ooops !

Har fått ett litet "klagomål" att jag inte uppdaterar. eller mer en frågan varför kanske.
jag vet inte.
har bara inte orkat.
men jag ska skärpa mej det lovar jag. Bara för det så ska jag blogga överdrivet mycket hela veckan ut ?? ;)


I lördags så tog jag en cider med Lenita på Lobbys uteservering. det var riktigt mysigt på den.

... bara sådär ointresant allmänt vetande om något som hände mig i helgen.


Sen så har jag ju blivit lite sådär smått nyttig med, frukost och mellanmål består härmed av egengjord smoothie. Jeppjepp. Riktigt duktig jag. känner jag.




kom förövringt precis hem från träningen. blev inget för mig eftersom ryggen fortfarande gör för ont. men det bettyde inte att jag inte fick plåga någon. Siri och Emelie var där. körde slut på dom ? ja det tror jag nog att jag gjorde. trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0