lets get it on

Utbildningen som gäller idag.
Längtar tills nästa torsdag då vi slutar på utbildningen.
Har insett hur meningslös denna utbildning är i studiesyfte nu. Iaf för oss som går Hotell. Vi får inte lära oss ett skit. bara läsa bok på eget ansvar. och lära oss vad ?

Det enda den här utbildningen har gett mej.. Och det är det bästa med. Jag tar med mej helt underbara vänner med mig därifrån. Och det är något enormt stort plus. men som sagt i utbildningssyfte. Nada nada !

Men på med smilet för nu är det dags för skola.


Kommentarer
Postat av: ahallen

sv: det var faktiskt precis likadant för mig också. Till en början tyckte jag att det var så sjukt överskattat men sen var jag fast! :)

2010-06-20 @ 14:09:55
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0