ett långt inlägg?

uscha vad det var längesen..

kan börja med att säga att i torsdags så var jag och älskling in till valbo. och då hade bikbok 50% på allt i butiken. det gällde allt. sommarkläder, smycken osv.
jag hittade lite grejer.

* Ett långt vitt linne med djupa skärningar
* En svart strandtunika
* En ljusblå klänning/tunika
* En vitt spetstopp
* En rosa mysbyxdress
* Ett halsband i form av en diamant
* En vit ring

Totalt så vart allt detta under 500:-
------------
På fredagen kommer jag inte ihåg vad som hände.
kanske för att jag inte mådde sådär toppen bra.. men på lördagen så körde hjärtat in mig och Cissi till valbo där vi tillbringade hela dagen.
det var nå slags media markt dagar. så vi träffade linda bengtzing, velvet, darin ocg charlotte perelli. Även en sjukt cool fakir. Sol hela dagen och en riktig toppendag.
det bjöds på glass, dricka mm.


(killer heals som är värt att döda för)

(The Fakir !! Här har han slukat ett helt svärd. som den lilla upplockade pojken från publiken fick komma upp på scenen och dra ur. )

Älsklingen kom även dit en sväng när jag talade om för honom att man kunde flyga helikopter. så han tog med sig sin lillebror och bjöd honom på en åktur.

på kvällen blev det att Jag och Cissi drack lite alkohol tillsammans med min älskling och hans vänner. det blev en sen kväll... jag och älsklingen kom hem vid fyra på morgonen (kan då även påpeka att jag var tvungen att kliva upp klockan åtta)

Min finfina euro shopper long drink som smakade skit !

----------------
söndag söndag.
jag och Cissi tog bussen in till valbo. solen låg på.
Vi såg Eric saade uppträda. Känner mig lite smått gammal för att lyssna på honom. men jag tycker att han är grymt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0