Rhodos dag 4 (så har vi haft det)

jag vill flytta hit !
Skulle lätt kunna bo i den här lägenheten på heltid.

Var ner till poolen och solade en stund medans daniel låg och sov. Försökte sola ikapp ryggen lite. men det går inte :(
Sen när daniel hade vaknat hände en lite smått pinsam grej.. städerskan kom in när vi låg och hade det lite för mysigt hahahahahhaha. Efter det så var vi ute och gick en promenad. vi gick minst en mil åt ett håll. för att sen vända om och gå lika långt tillbaka.
vi åt på ett ställe som hette F.B.I (Food best in town) vi åt en varsin liten hawaii pizza vi hade nämligen tröttnat på allt som har med strips att göra. vi köpte även lite sovenirer på vägen tillbaka till våra familjer.
vi funderade på att ta bussen den långa biten hem men vi var duktiga och gick. solen är viktig även om man egenligen är lat.

När vi kom till lägenheten bytte vi snabbt om och gick ner till havet och svalkade oss.
när vi blev hungriga gick vi till ett matställe som hette cooking art. Jag beställde in en färskpressad juice ocn en tortelinirätt med ost, champinjoner och bacon. Riktigt gott men för mättande. Killen som serverade oss såg ut som Darin, lite lustigt haha.

Senare så gick vi till sportbaren där jag köpte en milkshakedrink. sen gick vi vidare till en annan bar där jag tog ett glas vitt. sen vart vi bjuden på en Ouzo eller jag fick bananlikör. vi fick även en slags v.i.p biljett till en nattklubb där tjejer drack gratis. vi hade lite svårt att hitta dit och vi har en ganska lustig historia om det.. men det får jag ta muntligt.
Tillslut så hittade vi dit och jag drack et par smirnoff (for free) vi dansade och hade skoj. daniel tyckte att det var ett ganska tattigt ställe. och det kanske var sant. men bra musik de hade dom.

sen hem till sängen, myste lite innan vi somnade.


redo för en lång promenad


min fina underbara älskling


svettigt när vi kom hem till lägenheten


baddags






darin kopian som lagade vi våran mat... kanske är Darin ?? ;)


Rhodos !! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0