Rhodos dag 1 (så har vi haft det)

Det är väldigt fint att resa på natten bitvis. Städerna lyser upp så fint då. men vissa stunder så såg man ingenting alls.
Jag föredrar att flyga på dagen. Man är inte trött på samma sätt, så flygningen dit var otroligt jobbig. Mina förväntningar och förhoppningar på lägenheten var att den skulle vara fin och fräsch, och inga kackelackor. Älsklingen låg och sov brevid mej under mesta delen av resan.

När vi klev av planet var det riktigt kvavt i luften. Alltså sjukt härligt. Men locken i mina öron som jag fick på flyget vägrade lämna mina stackars öron. Men iaf. Lägenheten var sjukt fin. 2 rum. Skulle mycket väl kunna bo här i lägenheten på heltid. Det som inte var så roligt var dom två spindlarna och 1 kackelacka som daniel fick plocka bort.


Hjärtat på flyget innan han somnade


Utsikten från planet


kök/allrum/hall




Toan

sovrummet

När vi vaknade så gick vi iväg på ett välkommsmöte. bokade en tur till lindos, på lördagen åkte vi.
Efter det gick vi och kökade jag tog en pork sovlaki medans daniel var modig att pröva svärdfisk. min mat var super. Hans var äcklig.. det smakade som blöt hund luktar. vi smälte maten genom att bada i havet. Och sen vidare till poolen bara för att kolla läget lite. När vi hade badat klart så gick vi ut och gick, väldigt långt, väldigt länge. Det var soligt och fint och helt underbart.
På kcällen så hittade vi på en sportbar (Alkionis) så vi stannade där och tittade på Brasilien - Chile matchen samtidigt som jag för första gången smakae en strawberry daiquiri. daniel tröck i sig världens största öl, okej kanske inte världens.. men den var stor och en cheeseburgare. själv så tröck jag i mig natchochips med cheddarsås . mums var gott det var.
Någonstans där så avslutades en mycket bra första dag.


Daniel och hans äckliga mat


redo för gopp i hav och pool


Jag älskar dig min underbara !


den var inte så "speciell" som jag hade hoppats


mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter som ni hade det underbart på eran första dag :D Snygg bikini du hade på bilden:D Nu väntar jag på att du ska skriva om dag två..

Ha en bra dag!

2010-07-06 @ 11:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0