Måndag


Min dag.

...
klev upp klockan två och cyklade iväg till jobbet. Stapplandes med ont i ryggen tog jag mej igenom ännu en kväll..
runt 6 tiden på morgonen var jag hemma igen. La mig och sov ett par timmar efter att jag hade duschat
...
Vid 12 så cyklade jag iväg till bibloteket. Lånade lite böcker (har kommit in i en läsperiod). Och efter det så mötte jag upp Madde. Jag bjöd henne på lunch så vi gick till Viking och åt en varsin sallad. Sen vidare hem till mig och tittade på en värdelös film.
...
Nu har jag försökt att hitta nå jobb att söka. Men det finns inge jobb jag riktigt kan söka.. För jag har inte behörighet till att vara körskolelärare eller gymnasielärare eller ekonomichef och dylikt.. och att dela ut reklam? nej tack ! aldrig i helvetet att jag skulle göra det.
...
Ska snart sova. när klockan blir 18 tänkte jag lägga mig i sängen och läsa lite. Sophie Kinsella "Mina hemligheter".
Och sen så ska jag upp vid 02 igen för ännu en natt med arbete.

Skulle du orka 32 nätters arbete utan en dags vila ?

Kommentarer
Postat av: Annelie

jag har gjort det förut, det är skitdrygt, men skönt när lönen kommer :)

2010-07-19 @ 17:57:18
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0