Köttmarknad på parkbadet ?


Nu har jag precis kommit hem från badhuset. Madde och jag var iväg och hurtade en 30 minuter för att svalka oss lite och för att göra lite nytta.
men ack så uttittade vi var där. Fullt med medelålders män som tittade på oss som att vi vore någon slags köttmarknad. Känndes inte riktigt bra.
men hur som haver så var det ändå skönt att simma lite. alltid skönt efteråt när man har rört lite på fläsket.

Måste även passa på att slänga in en bild från i helgen.. kanske lite elakt av mig. men jag gillar min nyvakna älskling i mina nagellack som jag hjälpte han att ta bort direkt efter att jag hade smetat på han et ;)

Är han inte bedårande mitt hjärta ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0