... Bara lite om igår

På dagen var jag hem till mamma en sväng. tanken var att jag skulle ta med tidningar hem till henne. men dom glömde jag ju såklart bort. men det var trevligt att träffa henne.

Sen var jag och hämtade ut ett paket från h&m, massa fina kläder. You will see

På kvällen var jag hembjuden till Kerstin (hon har varit kontaktperson till jessica) på middag. Jessica åker ju tillbaka till England redan idag och har varit i Göteborg fram tills nu. men igår fick jag äntligen träffa henne. Hon hade även med sig två brittiska vänner. Rob hette den ena, men jag har glömt bort vad den andra hette. Det var jättegoo mat och trevligt att träffa alla som var där.
Saknar redan min lilla jessica

Just like back in time -  love you jessica pessika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0