hur träningen i själva verket gick till...

igår var det träning, eller det började med att jag var tjejtränare åt nybörjarna. Jennie var också med så att jag skulle ha en kastdocka. Det gick jättebra !

men det var sen som det blev lite jobbigt. under föräldrarträningen.. vi brukar börja med att spela fotboll på brottningen. Det som hände då var
1. jag dunkade in i ett skåp på jakt efter bollen, och skåplyckan ramlade av
2. jag rev en arm blodig
3. jag slog en fläskläpp på en av gubbarna
4. jag och jennie lyckades tillsammans krascha ett par brillor som en av gubbarna hade på sig.
je helt enkelt så var allt total katastrof..
not good not good.

hehe men en sak jag och jennie har kommit på vad gäller onsdagarna och träningen..
först är det bolibompaträningen sen så är det antikrundan hahahaha

Kommentarer
Postat av: sara

haha faan va lyckat! ;)

2010-01-14 @ 10:06:32
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0