Gör i ordning min frukost

Just nu fixar jag min frukost.
Från och med idag ska jag tänka mer på vad jag stoppar i mig.
Idag börjar träningen på riktigt igen med. det känns superbra !

Till frukost så blir det.
* havregrynsgröt med banan och mjölk (hur det nu ska gå ner)
* 2 ägg
* kaffe
* en hårdbrödskiva (wasa sport)


Idag har jag rätt fullt upp om det blir som det är tänkt.
* kolla på film med Charlotte (snart)
* träna här hemma (en träningsdvd)
* träffa Kajsa
* ta mig till bj för att hämta lite post
* träna nybörjartjejerna
* träna brottning
* och äta i rätt tider


Hitills har jag hunnit med saker som inte var tänkt för dagen:
*
Shoppat på hm (jaja så farligt är det inte, skickar helt enkelt bara tillbaks det jag inte vill ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0