det gör ont när man är otaggad

ska snart gå iväg till träningen.
otaggad är jag, upptäckte precis att jag har jätteont i högra skulderbladet. antagligen så släpper det när ag tränar. men just nu är jag nästan helt bortdomnad, konstigt.

vill inte vara tränare idag.
vill bara bli tränad.
jag har ont.
och jag vill bara ta det lungt, förutom att bli tränad.. Men jag vill verkligen inte vara tränare idag. f***a vad jag känner att allt ät jobbigt och att jag bara klagar för att jag kan ungefär


Ni har väll inte missat Dagens hunk ? finns i kategorin dagens hunk!

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag idag :)

2010-01-26 @ 01:31:55
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0