Dagens Hunk - Joel Kinnaman

okej väldigt typiskt att det är just nu. Men ja det är för att jag har sett filmen snabba cash igår.
och jag säger då det, HAN ÄR HEEEET!
det måste vi väll alla kunna enas om ?

Och ja, han är lite smått lik min egen älskling :)

Joel Kinnaman, född 1979. Lite äldre än jag trott. Hade tänkt runt 25 kanske.








Och en sista bild som får mig att tänka på gymnasietiden och när vi skulle spela upp Carmen

vs.

okej nu finns det ingen bild på när jag hade pistolen tryckt mot någon, men det hade jag.
men ser ni inte likheterna ändå? Jag kände mig som en kille under hela föreställningen, var dock en kvinna (en manlig kvinna) men i mina ögon var jag nog man rätt igenom. jag sa ju tillochmed han om min roll

Kommentarer
Postat av: Anonym

har drag av daniel. daniel om X antal år.....

2010-01-25 @ 11:14:00
Postat av: Linnea

Hahahhahahahahahahahaa carmenpistolen! XD

2010-01-25 @ 14:25:01
URL: http://wonwon.blogg.se/
Postat av: sara

jag är sååå kär i joel! ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA! <3<3<3

2010-01-28 @ 14:08:12
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0