min helg

Torsdag:
Det var träning i torsdags, det gick bra om man tänker bort mina brännsår som skavdes upp hela tiden. fullt med plåster och tejp på händerna. Micke som är så otroligt snäll spritade brännsåren åt mig, han hade gärna fått tagit smärtan som uppkom istället.
Fredag:
I fredags så solade jag med Sara (12min) det var superskönt, sen köpte jag godis och en massa energidrycker(visste ni att white coke finns som energidryck, smakar colagodis). Kvällen spenderades med Daniel och hans kompisar.


Lördag:
Lördagen började med insmörjning av b-u-s. sen vart det en del av dagen vi inte ens ska prata om. men när allt blev som vanligt igen så åkte jag och daniel och solade för min del blev det bara 7 minuter eftersom jag solade igår med. det var skönt iaf. sen blev det en sallad från nya favoritstället, mums ! melodifestivalen missade jag inte på kvällen, den innehöll ju allt man behövde för en lyckad kväll: Dolph!! <3



Söndagen:
Helt fäckig av b-u-s en så jag smörjde igen.
Åkte till skutskär med älsklingen, vi hälsaed på Lovali, träffade även lilla daniel en snabbis. Lånade Lovas brottartrikåer, hittar inte på mina egna.
har frossat hela helgen så det måste det bli ändring på i veckan, jag har ju en vikt att fixa för 17..

Kommentarer
Postat av: sara

vad är nya favvostället för ställe? ;)

2010-02-08 @ 09:37:43
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0