kommit hem nu

har kommit hem från träningen nu.
trodde på fullaste allvar att jag skulle dö där på brottarmattan.
men det gick bra, trots allt. ja det tycker jag..

måste verkligen börja springa mer.

Innan det så var jag iaf och solade med Alex.
sen var vi och åt en sallad, eller jag åt en sallad, hon åt kebab.
jag brukar alltis säga till om att jag inte vill ha pasta och ärtor.. men den här gången så glömde jag att det var ärtor..
men jag pillade bort dom, det funkade det med.

har även vart och hämtat ut ett paket från h&m, det känns härligt :D innehållet får ni se senare.


så skönt att ligga i solariumet, idag så blev det 16 minuter


min goda sallad, uscha för ärtorna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0