jag skulle ju inte, men nu blev det så ändå

igår var det inte alls tänkt att gå ut, snarare tvärtom.. jag skulle bara följa med jennie och köra ner madde och malin för att liksom kolla läget.
men när vi kom dit så hade inte dogge börjat sjunga än..
och precis när vi skulle säga hej svejs till alla så presenterades han, det blev att vi gick in då.

- Och nej det ångrar jag inte.


lite söt är han ju  :)


han fick in sin champagne


Dogge och andra generationen

Dogge bjöd min på champagne direkt ur flaskan (jennie med) vi var ju tvugna att ta en sipp då, vi kände ju oss speciella haha :D


Dogge och jag :)


jag jennie och Hanna ( triss i nyktra/inte skulle ut)


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0