dagen som varit

nu är det sent. ska snart sova. bara skriva. sen kolla klart på damhockey matchen mellan kanada - Finland.

Idag träffade jag Lina ! det var superkul att se och träffa henne igen. Och hon var precis som jag minns henne. sprudlande och otroligt rolig. jag har saknat henne i massor. Jag har varit så orolig i så många år. men jag känner mig lugnare nu. Bryr mig så mycket om henne ! Ska träffa henne snart framöver igen :)

på bussen påväg från Lina till träningen kände jag mig otroligt PISSnördig. trodde jag skulle kissa i byxan. och hade jag haft ett par extra trosor i väskan så hade jag medvetet gjort det och sedan bytt trosa och byxa :) när jag klev av bussen så såg jag..det fanns en toa där man klev av längst bak i bussen


dubbla pass blev det även idag

Träningen gick bra. det var än en gång jag som fick ta tag i brottarträningen efter nybörjarträningen. vill ju bara att dom ska tala om det innan, svårt ?

efter träningen så hyrde madde och jag film, och gjorde en fruktsallad. så nyttig har vi aldrig varit hon och jag ;)

Filmen "(500) Days of Summer" är den bästa filmen jag sett på otroligt länge !! kommer köpa den helt klart ! av mig frå den 5 av 5 utan att tveka ! sjukt bra !


gott med fruktsallad efter träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0