dagen i snabba ord

var duktig, gick till bibloteket och skrev ut papper. sen gick jag till arbetsförmedlingen och hade ett långt jävla samtal med en riktig fittkärring.
efter det så gick jag hem till Ana, Alex kom också dit. och efter ett tag så kom någon Andreas..
Vid fyra så gick jag till affären, handlade ganomax,bananer,äpplen,mandariner,mörk choklad och vaniljsemlor. Sen gick jag hem till mamma innan jag drog vidare till träningen. brottades lite med Anders när dom andra körde fys.

nu har jag kommit hem, väntar på att älskling ska ringa och att madde ska sluta jobbet och komma förbi.


På semledagen så tyckte jag att jag var värd en :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Klart du ska på SM. Ja, tror det blir 78, orkar inte gå ner i 72, har redan bantat ner mig 10 kg, det får nästa räcka :P Vad körde du i för vikt i helgen då? Vad blir det i Mora?

2010-02-16 @ 22:08:12
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0