nyårslista

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - den 14 februari, då stog jag på mattan igen

Höll du några av dina nyårslöften? - snusfri ett år nu

Blev någon av dina vänner förälder i år? - Ingen nära

Dog någon som stod dig nära? - Nej och tur va väll det

Vilka länder besökte du? - Grekland

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011? - Mycket

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - var på melodifestivalen :P

Vad var din största framgång 2010? - mig själv

Största misstaget? - att prata med fel person

Har du varit sjuk eller skadat dig? - sjuk under en lång period, troligtvis katten

Bästa köpet? - mina brottarskor

Vad spenderade du mest pengar på? - min pojkvän och kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? - mycket gör mej glad

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? - Erik grönwall - higher, eric saade - manboy, mohombi -                 bumpyride, rihanna - ruissanroulette och en massa andra

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- gladare, fast även ledsnare

Vad önskar du att du gjort mer? - tog hand om mig själv

Vad önskar du att du gjort mindre? - slösade bort min tid

Hur tillbringade du julen? - uppdelat på två dagar hos mina systrar

Blev du kär i år?
-nej, men min kärlek till älsklingen är stark

Favoritprogram på tv? - dhw

Bästa boken du läste i år? alla kinsella böcker - I´m in love

Största musikaliska upptäckten? - Jag kan inte rå för att jag gillar eric saade, sen kan jag ju inte påstå musikalisk  upptäckt precis men..

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - hade sexparty

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- ett hem jag trivs i, och ett barn i famnen ;)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? nu mot slutet har det blivit mer sportigt.. men jag är alltid den marina

De bästa nya människorna du träffade? - Cissi !!, folket från utbildningen var helt fantastisk. sen min fd. coach på
arbetsförmedlingen var helt underbart engagerad i att hjälpa ungdommar, nicklas.

Årets besvikelse? - allt tar sån tid

Favorittidning? fitness magazine

Något du önskade dig och fick? - en katt ;), och att jag skulle få tävla på mattan igen

Något du önskade dig men inte fick? - barn.. ja en massa

Årets bästa film?
- allt med mina älsklingar jake och jude ;)

Vad fick dig att må bra? - ensamhet

Vilken kändis var du mest sugen på?
- Jake Gyllenhaal,vi ska gifta oss

Vem saknade du? - emma

årets mat? - hemmagjord

årets dryck? -  vin och proteindryck

årets utekväll?
- Onsdagarna med tjejerna på kharma 

årets ölhak? - hänger inte på ölhak

årets bakishak? - soffan






bild från januari-10

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. du ska vara otroligt stolt över dina bedrifter under detta år (2010), jag är så stolt över dig när det gäller ditt nyårslöfte som du gav för ett år sedan och har hållit detta. snusfri- du är så duktig:) puss puss

2010-12-31 @ 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0