Önskelistan !



22 december. tiden går så fort. har bara tre önskningar kvar.. och dagens önskan är lite av en dubbelönskan ;)
det är nämligen två saker.. helt olika saker..
men jag tänkte att det kan jag väll få klämma in eftersom julafton inte är den 25 december;)

Min första önskan idag är Allt som jag inte har med The Rasmus !
: Best of 2001-2009 (album), Maximum Rasmus [Import] (album), Black roses (cd+Dvd) - har cd:n, Lowdown The (Biography + interview) (album),Live Letters (musik-dvd), The Rasmus (pocketbok), Hellofatester (album), Hellofacolection (album), Peep (album), playboys (album)



och min andra önskan är böcker.
Böcker jag vill ha är: En mini-shopaholic i mammas fotspår ( vill ha i pocket, vilket jag inte tror finns än), Flickan från tjugotalet (vill även ha den i pocket, viktigt, fast osäker på att den finns i det finns), Bröllopsbekymmer (vill även ha den i pocket), egoboost (inbunden), En flickfotograft bekännelse ( inbunden)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0