Önskelistan !



Idag är det 20 december. och julfilmerna är i full gång på tv mest hela dagarna.
Jag älskar att sitta och titta på film, dock blir jag så fruktansvärt trött av det så jag brukar passa på dom dagar då jag tänkt göra absolut ingenting.
så dagens önskan är just filmer.
jag önskar mej ganska många filmer. men jag har en liten lista på dom jag önskar mej själv.


Jake fyllenhaal: City slickers-jakten på det försvunna leendet,Josh and S.A.M., A dangerous woman, homegrown, highway, love and other drugs, source code

Random filmer: remember me, flickan från ovan (så jäklans bra!), last song, mirrors, mirrors 2.

Jude law: Wilde, I love you, I love you not, midnatt i ondskans ocg godhetens trädgård, Contagion, rage

sen önskar jag mej en massa mera filmer men..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0