mora kyrka



Min vän Annelie i Mora har gift sig med sin kille idag. Fyy satan så avundsjuk jag är :D och otroligt otroligt glad för hennes skull. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag får säga Ja till min älskling. men idag var det deras tur, så underbart glad för dom ! jag hade ingen aning, läste det för ett par minuter sedan.
All lycka till er och jag hoppas att medgång följer medgång.
Jag vill veta allt, se bilder.

men nu åtestår bara en sak att säga, hoppas att bröllopsnatten blir bra ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack gumman :). Bröllopsnatten var perfekt :P. jag kommer lägga upp bilder någon gång idag. Ska se när jag hinner :)

2010-12-20 @ 08:54:50
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0