skönt att börja dagen genom att säga god morgon till mamma

Nu har mamma varit här :) vi drack varm choklad och åt lite frukost. Jag blev glad att hon kom förbi. men nu glömde jag ju att ge henne tidningarna idag, igen.. vafan är det med mig ?

 

Håller på att tvätta just nu med. har inte riktigt någon koll på när jag ska ner igen.. snart tror jag ?? Sen tror jag madde kommer hit en sväng. och sen ska jag iväg och hämta ut paket från h&m :) så håll utkik så får ni se vad det är jag har beställt !

I onsdags så var jag ju i valbo, detta köpte jag. Jeans 99:- styck och skärpet 29:-


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för frukosten. jag kommer förbi om någon dag igen så vi kan fixa lite musik till min MP3. puss puss

2010-08-02 @ 13:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0